Tuomas Immonen19. maalisk.2 min käytetty lukemiseenMyynnin ja Markkinoinnin Suunta: Asiakkaasta TuotteeseenYrityksen menestyksen kannalta on elintärkeää ymmärtää, mistä suunnasta lähestyt markkinoita ja asiakkaitasi. Tämä "suunta" voi olla joko as
Tuomas Immonen28. helmik.2 min käytetty lukemiseenAjoituksen taika B2B-myyntiprosessissa: Kuinka tunnistaa oikea hetki toimia?Yritysten B2B-myyntiprosessissa yksi merkittävimmistä tekijöistä on oikea ajoitus. Se voi erottaa menestyvän myyntistrategian...
Tuomas Immonen28. helmik.2 min käytetty lukemiseenMiksi aikasi ei riitä myymiseen?Myynti on B2B-maailmassa elinehto. Kuitenkin moni yritys kohtaa toistuvasti saman ongelman: aika ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen...